آموزش رانندگی
رانندگی آسان برای همه ی مبتدی ها نویسنده شمیلا سیامکی کارشناس ارشد روان شناسی
دور زدن در میدانها انتهای کمربندی به شهر ها .: زدن راهنمای سمت چپ با سرعت به لاین سبقت رفتن نزدیک میدان مقداری از سرعت خود کم کرده و در وسط میدان در صورت لزوم تعویض دنده و کم کردن سرعت و تعویض دنده به دنده پایین و یا ایست کامل . گذاشتن در دنده یک و بارعایت حق تقدم و بااحتیاط به سمت راست خود در خیابان مقابل می رویم و در سمت راست مسیر قرار می گیریم و به حرکت خود ادامه می دهیم .
دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 16:25 :: نويسنده : شمیلا سیامکی
دور زدن در میادین شهرها: .: زدن راهنمای سمت چپ با سرعت به باند یا لاین سبقت رفتن نزدیک میدان مقداری از سرعت خود کم کرده و در کنار میدان دور می زنیم و تعویض دنده می کنیم و کم کردن سرعت و تعویض دنده به دنده پایین و یا ایست کامل . گذاشتن در دنده یک و بارعایت حق تقدم و بااحتیاط در همان سمت چپ خود در خیابان مقابل می رویم و در سمت چپ مسیر قرار می گیریم و به حرکت خود ادامه می دهیم .
دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 16:24 :: نويسنده : شمیلا سیامکی
ترافیک : می توان با نیم کلاج رفت برای این که به ماشینها یشت سر برخورد نکنیم . می توان بدون گاز دادن فقط باگرفتن کلاج و ترمز نیز در راهبندان به پیش رفت .
دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 16:23 :: نويسنده : شمیلا سیامکی
نیم کلاج : برای این که در سر بالایی ها و یا در ترافیک ماشین به عقب نرود و با وسیله نقلیه پشت سری برخورد نکند باید از نیم کلاج استفاده کرد. نیم کلاج به این صورت است که کلاج را تاآخر نگه می داریم و ترمز را هم تا آخر می گیریم و آرام مقداری کلاج رابالا می آوریم وقتی ماشین شروع به لرزیدن کرد سریع پا را از روی ترمز بر می داریم و آرام گاز میدهیم .تا ماشین به جلو برود و به عقب نیاید .
دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 16:20 :: نويسنده : شمیلا سیامکی
اطلاعاتی در مورد سه راهها و چهار راهها که بهتر است رانندگان مبتدی بهتر در مورد آنها بدانند . البته همه این موارد در کتابهای آیین نامه آورده شده و در کلاسها هم توسط افراد متخصص توضیح کامل داده می شود.
دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 16:17 :: نويسنده : شمیلا سیامکی
سبقت گرفتن از سایر وسایل نقلیه : برای سبقت گرفتن از سایر وسایل نقلیه اول باید ببینیم که وسیله نقلیه ای از روبه رو نمی آید یا فاصله اش با ما به حدی است که اگر سبقت بگیریم به ما نمی رسد می توانیم سبقت بگیریم به این ترتیب که ، بعد بازدن بوق یاروشن کردن چراغ به راننده جلویی اطلاع می دهیم که می خواهیم سبقت بگیریم و در این حال به سمت چپ خیابان می آییم و سرعت خود راافزایش می دهیم و از وسیله نقلیه با احتیاط کامل سبقت می گیریم و وقتی که شماره پلاک ماشینی راکه از آن سبقت گرفته ایم در آینه جلو ی اتومبیل خود دیدیم می توانیم به سمت راست حرکت خود برگردیم .
دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 16:17 :: نويسنده : شمیلا سیامکی
قانون کلی : همیشه ماشینهای آتش نشانی در حال ماموریت و پلیس در حال ماموریت و نیروهای امدادی در حال ماموریت حق تقدم دارند و باید اول آنها بروند حتی اگر در مسیرشان تابلوی ایست باشد . مگر در جاهایی که تابلوی ورود ممنوع باشد هیچ وسیله نقلیه ای حق عبور ندارد حتی ماشینهای نام برده شده .
دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 16:15 :: نويسنده : شمیلا سیامکی
برای عبور از سه راهی که فرعی به اصلی است : همیشه برای ورود از فرعی به اصلی باید کاملا توقف کنیم در صورتی که وسیله نقلیه ای در حال حرکت نباشد می توانیم با احتیاط وارد اصلی شویم ولی اگر وسایل نقلیه ای وجود داشته باشد همیشه حق تقدم با وسیله نقلیه ای است که در اصلی به طور مستقیم می رود و سپس حق تقدم با وسیله نقلیه ای است که در همان مسیر اصلی باید بپیچد و در آخر حق تقدم با وسیله نقلیه ای است که از فرعی می خواهد وارد اصلی شود .البته اگر مسیر اصلی بسیار پر ترافیک باشد بارعایت احتیاط و حق تقدم به مسیر اصلی وارد شوید
دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 16:14 :: نويسنده : شمیلا سیامکی
برای عبور از چهار راهها : این مطالب بر اساس قوانین و شکلهای کتاب قوانین راهنمایی و رانندگی در کتابچه آیین نامه رانندگی به طور اصول کلی و عام گفته می شود که بر اساس آن در هر چهار راهی می توانید به آن عمل کنید همیشه برای عبور از چهار راهها رعایت حق تقدم لازم است . بر اساس مطالب کتاب آیین نامه رانندگی : چهار راهها دو نوع است باچراغ راهنما و بدون چراغ راهنما یعنی چهار راه یا چراغ راهنما دارد یا چراغ راهنما ندارد . اول در چهار راههایی که چراغ راهنما یا تابلوی ایست ندارد .حق تقدم در چهار راهها یی که چراغ قرمز ندارد . با وسیله نقلیه ای است که سمت راستش خالی باشد و سپس به همین ترتیب هر وسیله نقلیه ای که سمت راستش خالی شود باید عبور کند .. دوم چهار راههایی که چراغ راهنما دارد : در این نوع چهار راهها حق تقدم با وسیله نقلیه ای است که در سمت چپ آن تابلوی ایست نداشته باشد . در این موارد وسایل نقلیه ای که مستقیم باید بروند باید اول بروند بعد وسایل نقلیه ای که می خواهند بپیچند . سپس حق تقدم با وسایل نقلیه ای می شود که تابلوی ایست دارند که البته در اینجا نیز اول آن وسیله ای که مستقیم می رود اولویت دارد و بعد وسیله ای که می خواهد بپیچد . امیدوارم که این کتاب توانسته باشد تا حدودی در آموزش رانندگی شما تسهیل ایجاد کند و براثر تمرین راننده ی ماهری شوید و هرگز دچار حادثه یاسانحه ای نگردید . با آرزوی لحظاتی شاد و همراه با موفقیت برای شما .
دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 16:13 :: نويسنده : شمیلا سیامکی
یک راه ساده و آسان برای از بین بردن درد دندان و لق بودن دندان این است که مقداری اسپند را در آب جوش بریزید و خوب هم بزنید بعد بگذارید خنک شود . اگر خواستید آن را از صافی رد کنید در غیر این صورت به همان شکل می توانید استفاده کنید. این آب را فقط قرقره کنید بدون این که بخورید . فقط یک بار امتحان کنید تا به معجزه ی شفابخشی آن پی ببرید. البته دعا برایم را که چنین نسخه های مجانی برایتان می پیچم را هرگز فراموش نکنید. این درمان اختصاصی است و مربوط به خودم است .
یک شنبه 7 دی 1391برچسب:, :: 21:13 :: نويسنده : شمیلا سیامکی
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. استفاده از مطالب وب بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد. متشکرم . شمیلا سیامکی روان شناس
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش رانندگی و آدرس shamila-siyamaki.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 276
بازدید کل : 380162
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1